خبرنامه معماری ایران و جهان خبرنامه معماری ایران و جهان .

خبرنامه معماری ایران و جهان

10 فروشنده برتر سایت تاسیسات دات کام جهت خرید فن کویل با مناسب ترین قیمت

مشخصات و اطلاعات مربوط به انواع فن کویل زمینی

۱-فن کویل زمینی ۸۰۰ تراست:

خرید فن کویل زمینی که از نوع فن کوئل سطح بوده و دارای دو نوع TMFCF4 و TMFCF5 با مکش جلو و پایین است، انتخاب مناسبی می باشد. از ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان به طراحی بدنه باریک و زیبا، نصب آسان و سریع و کار با حداقل نویز اشاره کرد. این محصول در کشور چین ساخته شده است و دارای ظرفیت 800 CFM است. جهت مشاهده مدل های بیشتر می توانید به سایت هدف ما مراجعه فرمایید.

۲-فن کویل مدیا ۳۰۰ زمینی:

خرید فن کویل از مدل فن کوئل های ساخته شده توسط یک برند معتبر رسانه‌ای که دارای ظرفیت 300 CFM بوده و در کشور چین ساخته شده است، برای فضاهای مختلفی مانند آپارتمان‌ها، هتل‌ها، مدارس و اماکن مشابه مناسب است. مدل MKF-300 با استفاده از دونده‌های گالوانیزه در آن، سر و صدای بسیار کمتری را به دنبال داشته است.

۳-فن کویل زمینی ۶۰۰ سرما آفرین:

فن کویل Balazen 600 مدل FC600 یکی از بهترین مدلهای تولید شده توسط برند ایرانی و معتبر سارما آفرین است. کابینت داخلی این فن کوئل از ورق استیل با ضخامت 1.25 میلی متر ساخته شده است. نصب و سرویس بسیار آسان و سریع، فیلتر شستشو و امکان نصب ترموستات از دیگر مشخصات این مدل است.

خرید انواع فن کویل زمینی با مناسب‌ترین قیمت

محصولات فوق فقط مدلهای محدودی از طیف گسترده‌ای از کویلهای فن تولید شده در زمین هستند. شما می‌توانید سه مدل فوق و بیش از ده ها مدل دیگر در مارک‌های خارجی و ایرانی را در مجموعه ما با مشخصات و کاتالوگ مشاهده کرده و مستقیماً با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

فن کویل و انواع آن

اجزای تشکیل دهنده

فن کوئل از اجزای زیر تشکیل شده است:

1-فن

2- کویل های گرمایشی و خنک کننده

3- فیلتر هوا قابل تعویض یا قابل شستشو

4 سوپاپ

5- آبمیوه گیری

در کویل های فن، دما توسط ترموستات و میزان رطوبت توسط یک humidostat و مقدار هوا توسط یک فن و میزان هوای تازه با روش‌های معمولی کنترل می‌شود.

انواع

سیستم فن کویل همانطور که از نام آن پیداست از یک فن و کویل تشکیل شده است. در اینجا کویل ها معمولاً از لوله‌های مسی با تیغه‌های آلومینیومی ساخته می‌شوند. فن کویل ها قابل نصب، سطح یا داخلی هستند و از لحاظ سرمایش و گرمایش تقسیم بندی کرد.

کاربرد فن کوئل ها

بهترین کاربرد سیستم فن کویل مربوط به مواردی است که می‌خواهیم دمای هر فضای را بطور جداگانه کنترل کنیم. همچنین استفاده از سیستم فن کویل از انتقال آلودگی بین اتاق‌ها جلوگیری می‌کند. برنامه‌های کاربردی مناسب این سیستم عبارتند از: هتل‌ها، متل‌ها، آپارتمان‌ها و ساختمان‌های اداری. اگرچه از کویل های فن در برخی از ساختمان‌های بیمارستان استفاده می‌شود، اما این ایده خوبی نیست زیرا کارآیی کویل های هوای فن کم است و نگهداری و تمیز کردن آنها دشوار خواهد بود.

۱-فن کویل‌های زمینی

ظرفیت این فن کوئل ها 200 تا 1000 پا مکعب در دقیقه است و آنها هوا را به سمت بالا یا در مقابل زن ساطع می‌کنند.

۲-فن کویل‌های سقفی

ظرفیت این فن کویل ها معمولاً بین 200 تا 1000 فوت مکعب در دقیقه است. این فن کویل ها با یا بدون کابینت در دسترس هستند.

۳-فن‌کویل‌های کانالی

فن کویل ها در ظرفیت‌های 600 تا 2000 فوت مکعب در دقیقه ساخته شده‌اند و در سه طرح زیر هستند:

1- کانال سقفی داخلی

2- کانال سقفی سطح

3- کانال دیواره سطح

 

سایت مرجع:

https://tasisat.com/product-category/cooling/fan-coil/

 


برچسب: فن کویل، خرید فن کویل، قیمت فن کویل، کاتالوگ فن کویل، نمایندگی انواع فن کویل، لیست قیمت فن کویل، انواع فن کویل، فروش فن کویل، فن کوئل،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۱۵ توسط:توماس موضوع: معماری نظرات (0)